close
這是稍微有點久遠的歌
大概是我大一的時候了

歌詞的意境大概是圍繞在愛情上的吧
maybe是一對男女,
maybe男孩開始對女孩感到厭倦了
maybe男孩開始對女孩冷淡了
不肯說清楚的疏離
自以為灑脫

但女孩不會再癡癡的望穿秋水
不要就不要吧!
有什麼了不起~

搞成現在這樣,你就開心了嗎?

為什麼特別有印象?
不是因為有個男孩對我這麼做了

只能說,女孩間的友誼,有時破壞的力量也很大的
anyway,are you happy now?





蜜雪兒 Are You Happy Now

Now, don't just walk away
Pretending everything's ok
And you don't care about me
And I know there's just no use
When all your lies become your truths and I don't care
... yeah, yeah, yeah

Could you look me in the eye
And tell me that you're happy now, ohhh, ohhh
Would you tell it to my face or have I been erased,
Are you happy now?
Are you happy now?

You took all there was to take,
And left with an empty plate
And you don't care about it, yeah.
And I, I've given up this game
I'm leaving you with all the blame cause I don't care
......yeah, yeah yeah,

Could you look me in the eye?
And tell me that you're happy now, oohh oohhh
Would you tell it to my face or have I been erased,
Are you happy now? Ohhh, ohhhh
Are you happy now?

Do you have everything you want?
You can get up and give everything you've got
You can't run away from yourself

Could you look me in the eye?
and tell me that you`re happy now, oohh oohhh
come on tell it to my face or have i been erased,
are you happy now? yeah ...

Would you look me in the eye?
Could you look me in the eye?
I've had that all I can take
And I'm about to break
Cause I'm happy now, ohhh, ohhh
Are you happy now?



此刻,別轉身就走
假裝任何事都很OK
而你卻如此不在乎我
我了解現在說什麼都於事無補
當你所有的謊言都成真,那我也不在乎任何事了

你能看進我的眼睛深處
並告訴我你快樂了嗎 ?
你能當著我的面告訴我嗎 ? 還是你早已忘懷 ?

你快樂嗎?
現在的你真的很快樂嗎 ?

你把所有的一切都帶走
絲毫都沒留給我
反正你一點都不在乎
那麼我也打算放棄這場愛情遊戲
你自己去收拾殘局吧!因為我也無所謂了

請看著我的眼睛
並告訴我你電在快樂了嗎 ?
快當我面告訴我吧!還是你已將我遺忘
此刻你真的開心嗎 ?

你真的得到一切你所追求的嗎 ?
你沒有的東西到底要如何給予
你根本無法逃避自己

看著我的眼睛好嗎 ?
可否看著我的雙眼 ?
我很是心滿意足
而且我不會被擊倒
因為現在的我很快樂

而你快樂
嗎 ?
arrow
arrow
    全站熱搜

    EDWINA 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()