close
男女朋友到底是怎麼一回事?
除去親吻與擁抱後,卸下一切親膩的肌膚接觸後
說不定比朋友還要不熟...

真愛不該等於sex吧!
我想。

彼此總是該為對方做點什麼,
多點關懷,多點甜言蜜語。
多點支持,多點設身處地。

男人對球賽的執著,就像女人對Prada名牌包的炙熱
但是男人無法了解名牌之於我們的意義
就像我們無法了解球賽之於男人的重要
彼此相愛的兩人 
他會陪她逛街  她也會陪他看球賽
單純卻也包含無限溫柔

偏偏我不是喜愛Prada的惡魔、也完全對球賽無興趣
所以兩頭皆空!?

要是有某一天,哪個誰真愛我如Beautiful Soul
也許即使平凡 身高無180
長的也普通

我還是會滿懷感激地投入他的懷抱的!




BEAUTIFUL SOUL music 見相簿

I don't want another pretty face
我不要另一張漂亮的臉孔

I don't want just anyone to hold
我不要隨便找個人來愛

I don't want my love to go to waste
我不要我的愛白白浪費

I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心

You're the one I wanna chase
妳就是我要追求的

You're the one I wanna hold
妳就是我要緊握的

I wont let another minute go to waste
不想再浪費一分一秒

I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心



I know that you are something special
妳的特別 讓我心動

To you I'd be always faithful
我要為妳付出 全無保留

I want to be what you always needed
我要成為妳永遠的依靠

Then I hope you'll see the heart in me
希望妳看出我真誠的心意



I don't want another pretty face
我不要另一張漂亮的臉孔

I don't want just anyone to hold
我不要隨便找個人來愛

I don't want my love to go to waste
我不要我的愛白白浪費

I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心

You're the one I wanna chase
妳就是我要追求的

You're the one I wanna hold
妳就是我要緊握的

I wont let another minute go to waste
不想再浪費一分一秒

I want you and your beautiful soul 
我只要妳和妳那天使的心



Your beautiful soul, yeah
妳那天使的心

You might need time to think it over
也許你需要一些時間思考

But im just fine moving forward
但我覺得我們該更進一步

I'll ease your mind
我要打開妳的心扉

If you give me the chance
只要妳給我一次機會

I will never make you cry c`mon lets try
我絕不會讓妳流一滴眼淚



I don't want another pretty face
我不要另一張漂亮的臉孔

I don't want just anyone to hold
我不要隨便找個人來愛

I don't want my love to go to waste
我不要我的愛白白浪費

I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心

You're the one I wanna chase
妳就是我要追求的

You're the one I wanna hold
妳就是我要緊握的

I wont let another minute go to waste
不想再浪費一分一秒

I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心



Am I crazy for wanting you
瘋了的渴望和妳在一起

Baby do you think you could want me too
妳是不是也想和我在一起?

I don't wanna waste your time
我不想浪費妳的時間

Do you see things the way I do
妳感覺到我的努力了嗎?

I just wanna know if you feel it too
我想妳應該也有同樣的感受

There is nothing left to hide
別再逃避



I don't want another pretty face
我不要另一張漂亮的臉孔

I don't want just anyone to hold
我不要隨便找個人來愛

I don't want my love to go to waste
我不要我的愛白白浪費

I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心

You're the one I wanna chase
妳就是我要追求的

You're the one I wanna hold
妳就是我要緊握的

I wont let another minute go to waste
不想再浪費一分一秒

I want you and your beautiful soul
我只要妳和妳那天使的心



Your beautiful soul, yeah
妳那天使的心

arrow
arrow
    全站熱搜

    EDWINA 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()