close
喔~ 是的,我擅於偽裝,偽裝我過得很好,
我需要這樣的感覺,只能不斷偽裝,
我寂寞,卻沒有人知道,

喔~ 是的,我擅於偽裝,
我大笑,尋歡作樂像個小丑,
我不確定在你眼中,是真正的我,

我把心偽裝的更華麗,
假裝,你會因此而在乎我。







The Great Pretender        Platters


                              
Oh, yes I'm the great pretender
沒錯,我是個大偽裝者

Pretending that I'm doing well
假裝一切都很好

My need is such I pretend too much
我實在是假裝得太過火了

I'm lonely but no one can tell
我很寂寞,卻沒有人看出來



Oh, yes I'm the great pretender
是的,我是個大偽裝者
Adrift in a world of my own
飄流在自己的世界裡

I've played the game but to my real shame
我照著規則玩遊戲,但真正讓我難堪的是
....
You've left me to grieve all alone
你拋下我,讓我獨自懊悔不已



Too real is this feeling of make-believe
這種偽裝的感覺實在太真實了
Too real when I feel what my heart can't conceal
真實到我的內心無法隱藏



Yes I'm the great pretender
是的,我是個大偽裝者
Just laughing and gay like a clown
像個小丑般開懷大笑

I seem to be what I'm not, you see
你知道的,我原本就不是那樣的人

I'm wearing my heart like a crown
我的心像是戴著皇冠

Pretending that you're still around
假裝你依然在我身旁



Too real is this feeling of make-believe
這種偽裝的感覺實在太真實了
Too real when I feel what my heart can't conceal
真實到我的內心無法隱藏



Yes I'm the great pretender
是的,我是個大偽裝者
Just laughing and gay like a clown
像個小丑般開懷大笑

I seem to be what I'm not, you see
你知道的,我原本就不是那樣的人

I'm wearing my heart like a crown
我的心像是戴著皇冠

Pretending that you're still around
假裝你依然在我身旁
arrow
arrow
    全站熱搜

    EDWINA 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()