close





Wide awake          Katy Perry

I'm wide awake 
我終於清醒了
I'm wide awake 
我終於清醒了
 
I'm wide awake 
我終於清醒了
Yeah, I was in the dark 
是啊,我在黑暗中
I was falling hard With an open heart  
我敞開心房使我陷的更深

I'm wide awake 
我終於清醒了
How did I read the stars so wrong  
我該如何看待這美麗的錯誤

I'm wide awake 
我終於清醒了
And now it's clear to me 
現在我很明瞭
That everything you see Ain't always what it seems
你看到的一切,不像表面看上去那樣簡單

I'm wide awake
我終於清醒了
Yeah, I was dreaming for so long
是啊,我做了好久的夢

I wish I knew then What I know now
我希望當時就明瞭
Wouldn't dive in Wouldn't bow down
我不會逃避也不會低頭
Gravity hurts You made it so sweet
甜美的重擊
Till I woke up on
直到我醒來
On the concrete
就像在混凝土上
 
Falling from cloud 9
心情從極樂狂喜跌落深谷
Crashing from the high
從高處崩潰
I'm letting go tonight
今晚我就隨它而去
(Yeah I'm) Falling from cloud 9
沒錯,我的心情從極樂狂喜跌落深谷


I'm wide awake
我終於清醒了
Not losing any sleep
沒有失眠
Picked up every piece And landed on my feet
拿起放在我腳邊的每件衣服
I'm wide awake
我終於清醒了
Need nothing to complete myself
完成自己需要的事情

I'm wide awake
我終於清醒了
Yeah, I am born again
是的,我重生

Outta the lion's den
滾出獅子的巢穴
I don't have to pretend
我不必偽裝
And it's too late
它為時已晚
The story's over now, the end
因為故事已經結束了
Thunder rumbling
雷聲震耳欲聾
Castles crumbling
城堡搖搖欲墬
I am trying to hold on
我試圖抓緊它
God knows that I tried
上帝明瞭我想要挽回
Seeing the bright side
看到明亮的一面
But I'm not blind anymore...
但是我不再盲目了...
'cause I'm... wide awake
因為我..看透了




I am wide awake.

換工作就像分手一樣。
終於看透而放手,不拖泥帶水
才能有下一個更好的第二春嘛





arrow
arrow
    全站熱搜

    EDWINA 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()