「晚安,這個房間留給妳。」
『你不睡嗎?』
「就當作...這是一場夢。」       
 《愛的發聲練習》







      我要去哪裡  by范曉萱.大S

我要去哪裡?

我要去柏拉圖的愛裡


我要去哪裡?

我要去佛洛依德的夢裡


我要去哪裡?

我要去莎士比亞的劇裡


我要環繞太陽系的九大行星




我要去哪裡?

我要去愛因斯坦的腦裡


我要去哪裡?

我要去聖修伯里的書裡


我要去哪裡?

我要去布萊比特的家裡


我要環繞九大行星的每個衛星



我要去哪裡?

我要去哪裡?

我要去哪裡?

我要去哪裡?




天亮了,沒有作夢,也沒有死掉。






Where shall I go?I'll go into the love of Plato.
Where shall I go?I'll go into the dreams of Freud.
Where shall I go?I'll go into the plays of Shakespeare.

I'll encircle the planets of the solar system.



Where shall I go?I'll go into the mind of Einstein.
Where shall I go?I'll go into the books of St. Exupery.
Where shall I go?I'll go to the home of Brad Pitt.

I'll encircle the moons of every planet.



Where shall I go? Where shall I go? 
Where shall I go? Where shall I go? 




~現在所使用的背景音樂~

arrow
arrow
    全站熱搜

    EDWINA 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()