close












World Behind My Wall       Tokio Hotel



It's raining today
外面正下著雨

The blinds are shut
閉合的百葉窗

It's always the same
總是一成不變

I tried all the games that they play
我試著迎合所有的要求

But they made me insane
但卻讓我傷痕累累



Life on tv
人生如戲

It’s random
沒有道理

It means nothing to me
對我完全沒有意義

I am writing down what I cannot see
我要寫下無法看清的世界

Wanna wake up in a dream
醒來時 讓我在夢裡



Oh


They’re telling me
他們告訴我

It’s beautiful
外面的世界很美麗

I believe them
我相信他們

But will I ever know
但是我是否真能夠

The world
behind my wall
走到外面的世界?


Oh


The sun will shine like never before
太陽從來沒有如此耀眼

One day
總有一天

I’ll be ready to go
我將整裝待發

See the world behind my wall
看看外面的世界




Trains in the sky
列車正在航行

Are traveling through fragments of time
穿越在時間的碎片間

They’re taking part of my mind
他們正在拆卸我的思想

That no one can find
我無人能懂的思想

I am ready to fall
我準備好墮落

I am ready to crawl
我準備好爬行

On my knees to know it all
匍匐前進去尋找真理

I am ready to heel
我準備痊癒

I am ready to feel
我準備感受



Take me there
……帶我去那裡 




It's raining today
外面正下著雨

The blinds are shut
閉合的百葉窗

It's always the same
總是一成不變

I tried all the games that they paly
我試著迎合所有的要求

But they made me insane
但卻讓我傷痕累累



Life on tv
人生如戲

It’s random
沒有道理

It means nothing to me
對我完全沒有意義

I am writing down what I cannot see
我要寫下無法看清的世界

Wanna wake up in a dream
醒來時 讓我在夢裡



Oh


They’re telling me
他們告訴我

It’s beautiful
外面的世界很美麗

I believe them
我相信他們

But will I ever know
但是我是否真能夠

The world
behind my wall
走到外面的世界?


Oh


The sun will shine like never before
太陽從來沒有如此耀眼

One day
總有一天

I’ll be ready to go
我將整裝待發

See the world behind my wall
看看外面的世界




Trains in the sky
列車正在航行

Are traveling through fragments of time
穿越在時間的碎片間

They’re taking part of my mind
他們正在拆卸我的思想

That no one can find
我無人能懂的思想

I am ready to fall
我遇被著墮落

I am ready to crawl
我準備好以膝著地

On my knees to know it all
要用我的雙膝去了解所有

I am ready to heel
我準備痊癒

I am ready to feel
我準備接觸



Take me there
……帶我去那裡 





arrow
arrow
    全站熱搜

    EDWINA 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()