It's time to make our move.I'm shakin off the rust.
I've got my heart set.

Time to make one last appeal.
For the life I lead

I think I'm moving but I go nowhere







Stop And Stare        OneRepublic


This town is colder now
這個小鎮天氣變冷了 

I think it's sick of us
我想,我們也變的軟弱了

It's time to make our move
是時候該離開了

I'm shakin off the rust
我甩開身上的鏽

I've got my heart set
我心意已決


On anywhere but here
這裡以外, 哪裡都好

I'm staring down myself
我看著自己

Counting up the years
回憶這年份 


Steady hands, just take the wheel...
我的手, 穩穩地握著方向盤

And every glance is killing me
每一個回憶片段都令我痛苦

Time to make one last appeal...
是時候做最後的總結

For the life I lead
為自己主宰的生活




Stop and stare
佇足凝視

I think I'm moving but I go nowhere
我以為我已經走遠,不過其實哪裡也沒去

Yeah I know that everyone gets scared
是的,每個人都對此感到恐懼

But I've become what I can't be, oh
但是,我已經不能控制自己



Stop and stare
佇足凝視

You start to wonder why you're here, not there
你開始思考,,為什麼自己會在這裡, 而不是其他地方

And you'd give anything to get what's fair
你不惜付出一切去了解公平是什麼

But fair ain't what you really need
可是你應得的卻並非是你需要的

Oh, can you see what I see
你看得到我所見的一切嗎?






They're tryin to come back
它們試著回來 

All my senses push
我所有的理智在挑釁

Un-tie the weight bags
卸下了重物 

Sometimes now I never thought I could...
有時我以為我永遠辦不到...

Steady feet, don't fail me now
堅定的腳步,不要辜負自己

Gonna run till you can't walk
走吧,直到用完所有力氣

But something pulls my focus out
但偶爾.有些東西把重心轉移

And I'm standing down...
我只好停在原地. 




Stop and stare
佇足凝視

I think I'm moving but I go nowhere
我以為我已經走遠,不過其實哪裡也沒去

Yeah I know that everyone gets scared
是的, 我知道大家都會感恐懼

But I've become what I can't be, oh
但是,我已經不能控制自己



Stop and stare
佇足凝視

You start to wonder why you're here not there
你開始思考,為什麼自己會在這裡, 而不是別的地方

And you'd give anything to get what's fair
你會為了得到自己應得的而付出一切

But fair ain't what you really need
可是你應得的卻不見得是你需要的

Oh, you don't need
喔!你不需要

What you need, what you need...
你需要什麼,你需要什麼?




Stop and stare
佇足凝視

I think I'm moving but I go nowhere
我以為我已經走遠,不過其實哪裡也沒去

Yeah I know that everyone gets scared
是的,我知道大家都會感到恐懼

But I've become what I can't be
可是我已無法控制我自己

Oh, do you see what I see...
喔,你明白我說的嗎... 

arrow
arrow
    全站熱搜

    EDWINA 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()